Μία ανάσα ή μερικά εκατομμύρια ευρώ χωρίζουν την Lidl Hellas από την κατάκτηση της δεύτερης θέσης στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου, ασκώντας πίεση στην αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία πρέπει να επιταχύνει το βηματισμό της μέσα στο 2021 για να διατηρήσει απόσταση ασφαλείας από την εκπτωτική αλυσίδα σουπερ μάρκετ που, σε διάστημα 21 ετών, κάλυψε σημαντική απόσταση στο καταναλωτικό κοινό, διαμορφώνοντας μία αλυσίδα στα ελληνικά καταναλωτικά πρότυπα.
Ο πρόεδρος της Lidl Hellas κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης, στο περιθώριο εκδήλωσης για την παρουσίαση δράσεων ΕΚΕ έστειλε σαφές μήνυμα στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου ότι η αλυσίδα διεκδικεί με αξιώσεις τη δεύτερη θέση το 2022. Σήμερα, η κατάταξη έχει στην πρώτη θέση τον όμιλο Σκλαβενίτη με απόσταση από το δεύτερη αλυσίδα που είναι η ΑΒ Βασιλόπουλος και η επόμενη θέση έχει καταλειφθεί από τη Lidl και σχετικά σε μικρή απόσταση από τον τζίρο των 2 δις ευρώ. Ο κ. Ανδρεανίδης αναμένει ανακατατάξεις στον κλάδο, που θα εκδηλωθούν με συγχωνεύσεις και εξαγορές στην κατηγορία των μικρών και μεσαίων αλυσίδων.
Η διοίκηση της εταιρείας για την ενίσχυση της αλυσίδας υλοποιεί επενδυτικό πρόγραμμα συνολικού ύψους 350 εκατ. ευρω έως το 2023. Περιλαμβάνει 11 νέα καταστήματα σε μία τριετία. Το πρώτο θα ανοίξει το Νοέμβριο στα Πετράλωνα το δεύτερο στο Κερατσίνι. Μέσα στο 2021 θα ανοίξουν άλλα τέσσερα και πέντε καταστήματα μέσα στο 2022.
Το επενδυτικό πλάνο προβλέπει τη δημιουργία logistic center, το οποίο θα καλύψει τις νέες ανάγκες της αλυσίδας. Ο αυξημένος τζίρος κατά 8,8% μέσα στο 2019 επιβεβαιώνουν τη διείσδυση της αλυσίδας στο καταναλωτικό κοινό. Η φετινή χρονιά κινείται με θετικό πρόσημο χωρίς όμως να δώσει επιπλέον στίγμα. Αξίζει να σημειωθεί ως εταιρεία Ο.Ε. όπως κι ομώνυμες αλυσίδες σε άλλες χώρες και στη Γερμανία δεν ανακοινώνουν ετήσιους ισολογισμούς με συνέπεια ο ανταγωνισμός να μη γνωρίζει τα οικονομικά της μεγέθη.
Πάντως ην περίοδο του lockdown η διοίκηση προχώρησε σε προσλήψεις 450 ατόμων με σύμβαση αορίστου χρόνου.
Μετά τους καταναλωτές και οι προμηθευτές της Lidl Hellas είναι ικανοποιημένοι καθώς η διοίκηση αποπληρώνει τους προμηθευτές σε 62 ημέρες όταν ο ανταγωνισμός εξαντλεί 122 ημέρες.
Η διοίκηση για να διατηρήσει την ανοδική της πορεία επέλεξε να «σπάσει ακόμη ένα ταμπού» και να δημιουργήσει το πρόγραμμαLidlPlus που θα επιβραβεύει τους καταναλωτές που την εμπιστεύονται για τις αγορές τους. Πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα πιστότητας που θα λανσάρει πανελλαδικά την επόμενη Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου. Το πρόγραμμα θα έχει ως επίκεντρο προσφορές σε προϊόντα που θα είναι πρώτα στη λίστα των αυριανών αγορών του», τόνισε ο κ. Ανδρεανίδης.