Στη φάση της ολοκλήρωσης της επιλογής συμβούλων από το υπουργείο Υποδομών οδηγείται το μεγάλο οδικό έργο αξίας 370 εκατ. ευρώ που αφορά την κατασκευή της Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης µε Υπερυψωµένη Λεωφόρο Ταχείας Κυκλοφορίας στο τµήµα από Ανισόπεδο Κόµβο (Α/Κ) Κ5 (Νοσοκοµείο Παπαγεωργίου) έως τον Α/Κ Κ12 (σύνδεση µε Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Μουδανιών). Αυτή την περίοδο, το υπουργείο Υποδομών ολοκληρώνει την τοποθέτηση του νομικού και τεχνικού συμβούλου, όπως και των χρηματοοικονομικών συμβούλων. Η συμβολή τους στο έργο είναι σημαντική, καθώς θα προσδιοριστεί ποια ακριβώς τεχνικά χαρακτηριστικά αυτό θα διαθέτει, αλλά και τα ακριβή βήματα του διαγωνισμού.
Το σχέδιο για το Flyover περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός εντελώς νέου, εναέριου αυτοκινητοδρόμου, ο οποίος θα «πετάει» πάνω από τον ανατολικό περιφερειακό, δηλαδή έναν «δρόμο πάνω από το δρόμο», τη μεγαλύτερη εναέρια οδό στην Ελλάδα. Προβλέπεται ότι θα ανακουφίσει την ανατολική περιφερειακή οδό με τρεις τρόπους, καθώς θα αυξήσει την κυκλοφοριακή ικανότητα, θα βελτιώσει θεαματικά την οδική ασφάλεια και δεν θα επιβαρύνει το περιβάλλον.
Παρουσιάζοντας τα στοιχεία της μελέτης, ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι είναι ανάγκη της πόλης η
Στο πλαίσιο του σχεδιασμού θα κατασκευαστούν δεκατρία χιλιόμετρα οδικού έργου, εννιά ανισόπεδοι κόμβοι, τέσσερα χιλιόμετρα συνεχόμενης γέφυρας Flyover και νέες γέφυρες , καθώς και τρεις νέες σήραγγες. Παράλληλα, προβλέπεται η αναβάθμιση των δεκατεσσάρων χιλιομέτρων που χρησιμοποιούν σήμερα οι Θεσσαλονικείς από το ύψος του νοσοκομείου Παπαγεωργίου με κατεύθυνση προς τα ανατολικά.
η εκτιμώμενη ζήτηση ημερήσιας κυκλοφορίας το 2030 θα είναι 220.000 οχήματα στις δύο κατευθύνσεις και ωριαίας κυκλοφορίας 7.500 οχήματα στη μία κατεύθυνση. Σήμερα, η περιφερειακή οδός μπορεί να εξυπηρετεί 5.000 – 5.500 οχήματα, ανά ώρα, ανά κατεύθυνση. Όταν το έργο ολοκληρωθεί θα εξυπηρετεί ικανοποιητικά 10.000 οχήματα, ανά ώρα, ανά κατεύθυνση.