Με ένα δεκαετές πρόγραμμα για τη βιωσιμότητα, το γκρουπ BMW υπογραμμίζει τη δέσμευσή του στους στόχους της Συμφωνίας του Παρισιού για το κλίμα, δίνοντας έμφαση στην επέκταση της ηλεκτροκίνησης.
Σήμερα, τα οχήματα BMW και MINI με πλήρως ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης αντιστοιχούν στο 13,3% σχεδόν επί όλων των ταξινομήσεων σε ευρωπαϊκό επίπεδο, που είναι 1,5 φορά το μέσο μερίδιο όλων των εταιριών, που ανέρχεται στο 8% περίπου. Η εταιρεία εκτιμά ότι το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί στο 25% μέχρι το 2021, στο 33% μέχρι το 2025 και στο 50% μέχρι το 2030, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων, πουλήθηκαν περισσότερα από 500.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα το 2019, ενώ μέχρι το τέλος του 2021 ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί σε πάνω από ένα εκατομμύριο. Παρά τους περιορισμούς που σχετίζονται με την πανδημία, το γκρουπ κατέγραψε περισσότερες πωλήσεις κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς. Όπως ανακοίνωσε, στο πλαίσιο των στόχων βιωσιμότητας, θα επιδιώξει να κυκλοφορούν πάνω από επτά εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματά του σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2030, εκ των οποίων τα δύο τρίτα θα είναι πλήρως ηλεκτρικά. Ως αποτέλεσμα της μαζικής επέκτασης της ηλεκτροκίνησης, οι εκπομπές ρύπων του στόλου οχημάτων του γκρουπ BMW ανά χιλιόμετρο που διανύουν θα μειωθούν κατά 40% περίπου, μέχρι το 2030.
Στο μέλλον, ακόμα περισσότερα μοντέλα με ηλεκτροκίνηση και με συμβατικά συστήματα κίνησης θα κατασκευάζονται σε μία γραμμή παραγωγής. Για παράδειγμα, η επόμενη γενιά πολυτελών sedan της BMW σειράς 7 θα προσφέρεται σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Τέλος, οι δημοφιλείς BMW σειρά 5 και BMW X1 θα κυκλοφορούν στην αγορά όχι μόνο με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης και plug-in υβριδικά συστήματα, αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.