Για το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων του ΤΑΙΠΕΔ μίλησε ο διευθύνων σύμβουλος κ. Ριχάρδος Λαμπίρης, με συνέντευξη στο διεθνές πρακτορείο Bloomberg, δίνοντας το στίγμα των προθέσεων του Ταμείου.
Στην ατζέντα της συνέντευξης ήταν η ιδιωτικοποίηση των λιμανιών λέγοντας ότι «με την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών λιμένων, σε συνδυασμό με τα ήδη ανεπτυγμένα λιμάνια σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη, η Ελλάδα καθίσταται γρήγορα σε διαμετακομιστικό κόμβο και κέντρο logistics για την περιοχή», ανέφερε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας ότι «η ανάπτυξη των λιμένων θα φέρει οικονομική ανάπτυξη, καθώς έχουν σημαντικές επιχειρησιακές προοπτικές».
Μετά την έναρξη προ ημερών των διαγωνιστικών διαδικασιών για τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης, της Ηγουμενίτσας και της Καβάλας, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ ανέφερε ότι ο σχεδιασμός του Ταμείου προβλέπει δύο ακόμη διαγωνισμούς αξιοποίησης για τα λιμάνια του Ηρακλείου και του Βόλου στις αρχές του επόμενου έτους.
Πάντως ο κ. Λαμπίρης αναγνώρισε ότι έχει καθυστερήσει η διαδικασία πώλησης του 30% του μετοχικού κεφαλαίου, του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών η οποία αναπόφευκτα και εκτίμησε ότι η διαδικασία θα ξεκινήσει πιθανότατα το πρώτο τρίμηνο του 2021.
Σχετικά με την αξιοποίηση ενεργειακών περιουσιακών στοιχείων από το ΤΑΙΠΕΔ και ειδικότερα για τη ΔΕΠΑ Υποδομών και τη ΔΕΠΑ Εμπορίας, σύμφωνα με τον κ. Λαμπίρη «ο στόχος είναι στο τέταρτο τρίμηνο του έτους να αναδειχθούν οι προτιμητέοι επενδυτές».
Ακόμη αξιολόγησε το αντίκτυπο που είχε ο COVID 19 στα σχέδια του ΤΑΙΠΕΔ επισημαίνοντας ότι η πανδημία και το lockdown είχαν περιορισμένο αντίκτυπο στα σχέδια του ΤΑΙΠΕΔ. «Ο Covid-19 ενίσχυσε την αποφασιστικότητά μας να προχωρήσουμε το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων στην υπηρεσία του δημοσίου καλού», για να συμπληρώσει ότι «υπάρχει μεγάλος αριθμός από έργα, τα οποία αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2021».