Η σιδηροδρομική γραμμή Κιάτου-Αιγίου (Ροδοδάφνης) βάζει στο χάρτη των κατασκευαστικών έργων της χώρας το όμιλο Μυτιληναίου, με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, να του αποδίδει εύσημα για την εκτέλεση του έργου μιλώντας στα εγκαίνια του σταθμού του Αιγίου, παρουσία του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Ιερώνυμος, οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας, ο Δήμαρχος Αιγίου, βουλευτές του νομού Αχαΐας και ο πρόεδρος του ομώνυμου ομίλου Ευάγγελος Μυτιληναίος και πλήθος πολιτών
Ο υπουργός Υποδομών κ. Κώστας Καραμανλής συνεχάρη προσωπικά τον κ. Ε. Μυτιληναίο για την αρτιότητα του έργου και, κυρίως, ότι τήρησε το χρονοδιάγραμμα παράδοσης με τον κ. Καραμανλή να θυμίζει ότι στον κατασκευαστικό κλάδο υπάρχουν δύο ειδών εταιρείες.
Αυτές που καθυστερούν τα έργα, αυτές που καθυστερούν τις πληρωμές και αυτές που δίνουν παράλογες και τεράστιες εκπτώσεις. Η άλλη κατηγορία εταιρειών, όπως είπε, είναι μεγάλες ή και μικρότερες που είναι συνεπείς, υγιείς και παραδίδουν τα έργα στην ώρα τους.
Επισήμανε ότι ο όμιλος Μυτιληναίος έκανε μια πολύ σοβαρή δουλειά και έδειξε ότι έχει να προσφέρει πολλά στον τομέα των κατασκευών.
Ο υπουργός Υποδομών υποσχέθηκε στον Δήμαρχο Αιγίου ότι τις επόμενες ημέρες θα αποφασιστεί η διασύνδεση του σταθμού με τον πόλη, καθώς θα πρέπει να γίνει ένα ικανοποιητικό οδικό δίκτυο, το οποίο σήμερα δεν μπορεί να εξυπηρετήσει.
Ακόμη, ανακοίνωσε ότι το υπουργείο μελετά να επεκτείνει τη σιδηροδρομική γραμμή στο εμπορικό λιμάνι της Πάτρας.
Το έργο ξεκίνησε στα χαρτιά το 2006 και χρειάστηκαν 16 χρόνια για την ολοκλήρωση του ενώ ενδιάμεσα άλλαξαν οι ανάδοχοι του έργου αφού δεν μπορούσαν να το υλοποιήσουν, με αποτέλεσμα να το αναλάβει η ΜΕΤΚΑ το 2014. Πρόκειται για τη σιδηροδρομική γραμμή 71 χιλιομέτρων θα διαθέτει τρείς σταθμούς και έξι στάσεις .
Εξυπηρετεί τρεις νέους, σύγχρονους σιδηροδρομικούς σταθμούς: Ξυλοκάστρου, Ακράτας και Αιγίου, και έξι στάσεις: Διμηνιού, Λυκοποριάς, Λυγιάς, Πλατάνου, Διακοπτού και Ελίκης.
Έχει 6 σήραγγες συνολικού μήκους 11 χιλιομέτρων περίπου, καθώς και 8 σήραγγες διαφυγής συνολικού μήκους άνω των 2 χιλιομέτρων, 13 cut & cover, 18 σιδηροδρομικές γέφυρες και 60 ανισόπεδες διαβάσεις. Διαθέτει τα πιο σύγχρονα συστήματα σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών, που εκτός των άλλων εξασφαλίζουν και τη λειτουργία της γραμμής με απόλυτη ασφάλεια για όλους.
Το συνολικό κόστος του έργου έφτασε τα 273 εκατ. ευρώ και το 50% προήλθε από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης επισήμανε ότι ο επιβάτης που μπαίνει στον Προαστιακό στο Αίγιο, βρίσκεται σε 2 ώρες και 20 λεπτά στην Αθήνα. Και όχι μόνο: Μπορεί να συνεχίσει το ταξίδι του και σε σύντομο χρόνο να φτάσει, είτε στο αεροδρόμιο, είτε στο λιμάνι του Πειραιά.
Ο γενικός διευθυντής Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ομίλου Μυτιληναίου Παναγιώτης Γαρδελίνος τόνισε μεταξύ άλλων ότι αναλάβαμε το έργο το 2014. Εν μέσω βαθιάς κρίσης, εν μέσω εθνικής εσωστρέφειας. Δεν αφήσαμε τίποτα να μας επηρεάσει. Πέσαμε με τα μούτρα στη δουλειά, για να φτάσουμε εδώ σήμερα. Είμαι βέβαιος ότι με την αποφασιστικότητα που επιδεικνύετε προσωπικά εσείς κ. Υπουργέ, τα δημόσια έργα θα περάσουν σε μία νέα περίοδο. Με την αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου που δρομολογείται πλέον, θα αντιμετωπιστούν χρόνιες στρεβλώσεις και παθογένειες, που κρατούσαν τον κλάδο στάσιμο.