Για τον προγραμματισμό του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά, αλλά και χρονοδιάγραμμα για το μετρό Θεσσαλονίκης, μίλησε ο Κώστας Καραμανλής σε συνέντευξή του στην Real News.
Ειδικότερα, αναφέρθηκε στους τρεις νέους σταθμούς του μετρό προς τον Πειραιά. «Είναι πολύ μεγάλη υπόθεση που 3 επιβαρυμένες περιοχές, όπως είναι η Αγία Βαρβάρα, ο Κορυδαλλός και η Νίκαια, απέκτησαν πλέον σύγχρονους σταθμούς μετρό και μπορεί ο πολίτης να πάει από τη Νίκαια στο Σύνταγμα μέσα σε 14’. Παραλάβαμε ένα έργο με καθυστερήσεις και σύνθετα προβλήματα, ιδίως με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, και για να το παραδώσουμε εγκαίρως συνεχίσαμε να δουλεύουμε εντατικά ακόμα και εν μέσω πανδημίας» υπογράμμισε ο κ. Καραμανλής.
Και πρόσθεσε, πως «ο επόμενος στόχος μας να παραδώσουμε εντός χρονοδιαγράμματος το 2022 και τους άλλους 3 σταθμούς: Μανιάτικα, Δημοτικό Θέατρο και Πειραιά. Και θα τα καταφέρουμε. Όπως θα καταφέρουμε και να παραδώσουμε το Μετρό της Θεσσαλονίκης, ολοκληρωμένο, το 2023. Και γενικότερα, τα έργα υποδομής κατέχουν κεντρική θέση στο σχεδιασμό της κυβέρνησης για την «μετά COVID -19 εποχή», με ένα ολοκληρωμένο πλάνο έργων συνολικού ύψους 13 δισ. ευρώ» σημείωσε.
Σε ερώτηση για την ανανέωση του στόλου των οχημάτων, τα οικονομικά κίνητρα, ο κ. Καραμανλής τόνισε πως «η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον, αλλά η αλήθεια είναι πως μέχρι τώρα είναι ακριβή για τον μέσο Έλληνα. Γι’ αυτό και δίνουμε κίνητρα. Τα κίνητρα, όμως, αφορούν και ευρύτερα την αγορά σύγχρονων, πιο καθαρών αυτοκινήτων. Ενώ, παράλληλα, λαμβάνουμε μέτρα για την αποτροπή εισαγωγής παλιών και ρυπογόνων μεταχειρισμένων. Η Ελλάδα πρέπει να πάψει να είναι «νεκροταφείο αυτοκινήτων». Σήμερα έχουμε έναν από τους πιο γερασμένους στόλους αυτοκινήτων της Ευρώπης. Αυτό είμαστε αποφασισμένοι να αλλάξει» κατέληξε.