Συνολικές επενδύσεις 26 εκατ. ευρώ στους τομείς του ηλεκτρονικού εμπορίου (ecommerce), στις νέες τεχνολογίες και σε υποδομές μεταξύ των οποίων και σε νέες υπερσύγχρονες αποθήκες (logistic center στην Αττική) για την επόμενη διετία ανακοίνωσε η Public-MediaMarkt, στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της εταιρίας που έχει ως βασικό στρατηγικό στόχο να καταστεί η αδιαμφισβήτητη ηγέτιδα δύναμη στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα.
Σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της Public-MediaMarkt Χρήστος Καλογεράκης, επισήμανε ότι το Public βρίσκεται στην πρώτη θέση του ηλεκτρονικού εμπορίου (ecommerce retailer) στην ελληνική αγορά. «Με τη βεβαιότητα ότι το λιανικό εμπόριο (retail) του μέλλοντος είναι ηλεκτρονικό προχωράμε σε δομικές αλλαγές για να είμαστε μακράν ο ηγέτης του ηλεκτρονικού εμπορίου την επόμενη μέρα. Έχουμε όλες τις προϋποθέσεις που μας δίνουν σαφές προβάδισμα: Τη πρώτη θέση στο ecommerce, ισχυρή omnichannel στρατηγική, το μεγαλύτερο Marketplace στην Ελλάδα και δύο πολύ δυνατές συμπληρωματικές επωνυμίας (brands), Public και Media Markt. Τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα δικαιώνουν τις επιλογές μας καθώς και για το 2019 η συνεισφορά του ecommerce στον ετήσιο τζίρο της εταιρείας είναι 20%. Με αφετηρία τα παραπάνω συστατικά έχουμε ήδη στρέψει την ενέργεια και τις επενδύσεις μας σε τεχνολογίες, logistics, ανθρώπινο ταλέντο και εμπειρία από πολύ πιο ώριμες αγορές του εξωτερικού. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τα μερίδιά μας στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου», πρόσθεσε ο κ. Καλογεράκης, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Νέα οργανωτική δομή με έμφαση στη επόμενη μέρα
Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, η εταιρία σε χρόνο ρεκόρ άλλαξε την οργανωτική της δομή δημιουργώντας τις εξής δύο ισχυρές διευθύνσεις: eCommerce business unit και retail business unit. Η διεύθυνση ecommerce & marketplace αναδεικνύεται σε στρατηγική προτεραιότητα του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρίας, Χρήστου Καλογεράκη για την επόμενη μέρα και στελεχώνεται με επαγγελματίες από τη διεθνή και εγχώρια αγορά, που θα συνεισφέρουν αποτελεσματικά με τη γνώση και την εμπειρία τους από ανεπτυγμένες αγορές στο ηλεκτρονικό εμπόριο, επισημαίνεται στην ανακοίνωση. Η διεύθυνση retail business unit έχει στην ευθύνη της τα δίκτυα των καταστημάτων Public – Media Markt ενεργοποιώντας μια σειρά από συνέργειες προς όφελος του καταναλωτή. Σημειώνεται ότι η πλήρης ενοποίηση των δύο εταιριών Public και MediaMarkt θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Ιουλίου.
Ραγδαία Ανάπτυξη του Public Marketplace – Περισσότερες από 2.500 ελληνικές επιχειρήσεις στην πλατφόρμα
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, σε τροχιά ανάπτυξης κινείται και το Public Marketplace, το μεγαλύτερο ελληνικό Marketplace στη χώρα. Μέσα σε ένα μήνα πραγματοποιήθηκαν 40 νέες προσλήψεις ταλέντων ενώ προστέθηκαν 350 ελληνικές επιχειρήσεις στην πλατφόρμα. Στόχος είναι όπως αναφέρουν στελέχη της εταιρίας η προσέλκυση εκατοντάδων νέων καταστημάτων που σε αριθμό θα προσεγγίσουν τα 2.500 μέχρι το τέλος τους έτους, με την προσφορά ακόμη περισσότερων επιλογών στους επισκέπτες και πολλαπλά οφέλη στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Την ίδια στιγμή συνεχίζεται και η επέκταση του φυσικού δικτύου υποκαταστημάτων με το άνοιγμα νέων καταστήματων όπως στην Ρόδο (MediaMarkt) και προσεχώς στην Καλαμάτα (Media Markt) κλπ.