Μια ολοκληρωμένη στρατηγική τουριστικής προβολής με τη συμμετοχή όλων των φορέων του τουρισμού, προκειμένου να επιτευχθούν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα σ’ αυτή την ιδιαίτερη συγκυρία, θα αρχίσει το επόμενο διάστημα με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Αυτό ήταν το αποτέλεσμα της τηλεδιάσκεψης που προέκυψε από τη συζήτηση με κεντρικό άξονα τη στοχευμένη προβολή της περιοχής, που διοργάνωσε, χθες, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, εκπρόσωποι του ΕΟΤ, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, των Τουριστικών Οργανισμών Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής, του Δήμου Θεσσαλονίκης, των Ενώσεων Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής, Πιερίας, Σερρών, Ημαθίας, καθώς και ιδιώτες ξενοδόχοι της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς, το Γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών Θεσσαλονίκης, αλλά και ομοσπονδίες, σύλλογοι και σωματεία καταλυμάτων, η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας- Θράκης και ιδιωτικοί φορείς του τουρισμού, όπως η Fraport Greece, η AEGEAN Airlines και η Marketing Greece.
Κοινή διαπίστωση των συμμετεχόντων είναι ότι ο τουρισμός περνά τη μεγαλύτερη κρίση ιστορικά και απαιτείται συνεργασία, σύμπνοια, συντονισμός και συνέπεια στη διαχείριση αυτής της πρωτοφανούς κατάστασης.
Αξιοποιώντας το συγκριτικό πλεονέκτημα του οδικού τουρισμού, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μπορεί να προσελκύσει μεγάλο πλήθος τουριστών από τα Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη. Παράλληλα, η στόχευση προς θεματικά είδη και εναλλακτικές μορφές τουρισμού, καθώς και η ενίσχυση του εγχώριου τουρισμού, αποτελούν για φέτος το στοίχημα, σε συνδυασμό με τις αεροπορικές συνδέσεις με στοχευμένες αγορές και τον οδικό τουρισμό, με βασική επιδίωξη την τόνωση και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Κεντρική Μακεδονία.