Σημείο ηλεκτροφόρτισης αυτοκινήτων στο κέντρο των Βρυξελλών
Πηγή Εικόνας: Θοδωρής Καραουλάνης - economix.gr

«Ο στόχος, ένα στα τρία νέα αυτοκίνητα το 2030 να είναι ηλεκτρικό, είναι φιλόδοξος αλλά ταυτόχρονα απαραίτητος και ρεαλιστικός δεδομένου του συνόλου των παρεμβάσεων που ξεκινήσαμε να υλοποιούμε», υπογράμμισε η γενική γραμματέας του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Αλεξάνδρα Σδούκου μιλώντας σε διαδικτυακή συζήτηση που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Ενεργειακής Οικονομίας (ΗΑΕΕ) για την ηλεκτροκίνηση.

Η κ. Σδούκου τόνισε ακόμη ότι η ηλεκτροκίνηση δεν είναι απλά ένα πρόγραμμα αντικατάστασης αυτοκινήτων, αλλά σηματοδοτεί μείωση ρύπων, βιώσιμες και «πράσινες» πόλεις, προστασία της δημόσιας υγείας, βελτίωση της ποιότητας ζωής, ανάπτυξη και καινοτομία.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΗΑΕΕ, Σπύρος Παπαευθυμίου, σημείωσε ότι η ηλεκτροκίνηση είναι απαραίτητη αν μιλάμε για απολιγνιτοποίηση, και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, καθώς το κομμάτι των μεταφορών είναι το πιο σημαντικό, αφού εκεί κυριαρχούν τα ορυκτά καύσιμα.

«Το νομοσχέδιο που παρουσιάστηκε είναι τολμηρό και αναλυτικό ενώ κινείται σε όλους τους τομείς που την επόμενη δεκαετία πρέπει να αναπτύξει η χώρα μας. Η Ελλάδα φτάνει εκεί που άλλες χώρες είναι ήδη, όπως η Νορβηγία», ανέφερε. Για το καλύτερο νομοσχέδιο από άποψη αρτιότητας έκανε λόγο ο Ανδρέας Χαλμπές, διευθυντής Πωλήσεων & Marketing της Skoda κατά τη διάρκεια της ίδιας συζήτησης.

Όπως υπενθυμίζει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, το νομοσχέδιο για την ηλεκτροκίνηση που παρουσιάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα, θα τεθεί σε διαβούλευση και προβλέπεται να ψηφιστεί από τη Βουλή τον Ιούλιο.