Ο κοροναϊός πέρα από τις καταφανείς συνέπειές του για τη δημόσια υγεία και την καθίζηση της παγκόσμιας οικονομίας ανέδειξε και, εντός ενός ορισμένου πλαισίου, ανάγκασε το ελληνικό δημόσιο να επισπεύσει την άφιξη της εποχής της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης. Εκτός, όμως, από τη δημόσια διοίκηση και το έργο του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, τη σκυτάλη φαίνεται ότι παίρνουν με τη σειρά τους και οι εταιρείες προκειμένου να ανταποκριθούν στις ανάγκες των καταναλωτών.
Σ’ αυτό το πλαίσιο, η ΔΕΗ αναμένεται να προχωρήσει σε ανασχεδιασμό της επίσημης ιστοσελίδας της καθώς επίσης και σε εφαρμογές για τα κινητά. Το ανανεωμένο εταιρικό site θα προβλέπει ξεχωριστή ενότητα για την αποπληρωμή λογαριασμών προκειμένου να εξυπηρετούνται οι καταναλωτές ενώ, μεταξύ άλλων, θα μπορεί κανείς να ενημερωθεί για όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν τις εταιρικές υπηρεσίες (π.χ. που θα αποπληρώσει λογαριασμούς) αλλά και για τις εξελίξεις, τα νέα και τη διοίκηση της επιχείρησης.
Σε αντίστοιχη λογική θα κινούνται και οι εφαρμογές για κινητό που θα είναι διαθέσιμες σε όλα τα λογισμικά σε Google Play και Αpp Store. Γι’ αυτά προβλέπεται, εκτός από δυνατότητα πληρωμής και ενημέρωσης για τις υπηρεσίες, ενότητα ερωτήσεων – απαντήσεων αλλά και πεδίο για συνομιλία.
Σημειώνεται ότι για τον διαγωνισμό κατατίθενται προσφορές μέχρι τέλος Ιουνίου ενώ οι νέες πλατφόρμες θα είναι διαθέσιμες στο κοινό σε λιγότερο από έναν χρόνο με την ανάδοχο εταιρεία να απολαμβάνει διάστημα επτά μηνών για την ολοκλήρωσή τους.