ΔΕΗ
ΔΕΗ
ΔΕΗΠηγή Εικόνας: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τα… σπασμένα του κοροναϊού φαίνεται ότι προσπαθεί να βγάλει το τελευταίο διάστημα η ΔΕΗ. Η μεγαλύτερη δημόσια ελληνική επιχείρηση έχει επιδοθεί σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα έσοδά της μέσα από τη διαχείριση στρατηγικών κακοπληρωτών καθώς και πάσης φύσεως οφειλετών.

Η εταιρεία αξιοποιεί άλλωστε συνεργαζόμενες δικηγορικές εταιρείες που τηλεφωνούν σε καταναλωτές με οφειλές απέναντί της προκειμένου να ορίσουν την ακριβή ημερομηνία και το ποσό αποπληρωμής. Από τον γενικότερο κανόνα δεν εξαιρούνται ακόμη και οι μικροοφειλέτες.

Όπως αναφέρουν αναγνώστες του economix.gr, είναι χαρακτηριστικό πως τα δικηγορικά γραφεία που καλούν εξ ονόματος της επιχείρησης έχουν εντολή να τηλεφωνήσουν σε οφειλέτες που δεν έχουν πληρώσει τα τελευταία δύο τιμολόγια ανεξαιρέτως του ποσού. Δεν θα ήταν, δηλαδή, διόλου περίεργο να κληθεί κάποιος για τιμολόγια που αφορούν εξοχική κατοικία που δεν βρίσκεται σε χρήση και για την οποία οι λογαριασμοί, όπως είναι φυσικό, αφορούν μικροποσά.