Εκτόξευση της ζήτησης για υπηρεσίες παροχής υπηρεσιών και εύρεσης τεχνικού, μέσω της πλατφόρμας douleutaras, προκάλεσε το lockdown, με τη startup εταιρεία η οποία έχει αντλήσει μέσω τριών γύρων χρηματοδότησης το ποσό των τεσσάρων εκατομμυρίων ευρώ να προβλέπει ότι το 2020 θα εμφανίσει κέρδη.
Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα ανέφερε σε χθεσινή, μέσω διαδικτύου, συνέντευξη Τύπου, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ανδρέας Γραμμάτης, την περίοδο 25 Απριλίου έως 8 Μαΐου, σε σχέση με πέρυσι, υπήρξε αύξηση 103% των αιτημάτων εργασιών, 150% των αιτημάτων για βελτιωτικές εργασίες για το σπίτι και 50% αύξηση online αναζητήσεων για εργασίες για το σπίτι. Το 2019, η εταιρεία, μέσω του δικτύου τεχνικών της, διεκπεραίωσε εργασίες συνολικής αξίας της τάξης των 40 εκατ. ευρώ, ενώ από το 2015 οπότε βγήκε «στον αέρα» η πλατφόρμα, υπήρξαν περισσότερα από 600 χιλ. αιτήματα για εργασίες και 400 χιλ. επισκέψεις σε μηνιαία βάση. Η εταιρεία ποντάρει σε μία αγορά υπηρεσιών για το σπίτι στην Ελλάδα που έχει αξία 2,5 δις ευρώ, όπως και στο ότι το 29,5% των Ελλήνων είναι αυτοαπασχολούμενοι. Η πλατφόρμα διαθέτει περίπου 3.700 επαγγελματίες τεχνικούς.
Ταυτόχρονα, μόνο τη Δευτέρα υπήρξαν 1.000 αιτήματα προς την πλατφόρμα, αριθμός ρεκόρ, σε ημερήσια βάση.
Όσον αφορά τα επόμενα βήματα, μέχρι να σταθεροποιηθεί η κατάσταση στην εγχώρια και διεθνή οικονομία, δεν υπάρχουν σχέδια για επέκταση στο εξωτερικό ούτε για την άντληση νέας χρηματοδότησης. Σημειώνεται ότι ο επικεφαλής της εταιρείας όσο κι αν ερωτήθηκε δεν έδωσε στοιχεία ούτε για το περιθώριο κέρδους που δημιουργεί η συγκεκριμένη δραστηριότητα ούτε για το ακριβές ύψος της προμήθειας που εισπράττει από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, κάτι που δεν ξενίζει καθώς ανάλογη πρακτική ως προς τη δημοσιοποίηση «ευαίσθητων» μεγεθών εφαρμόζουν σχεδόν όλες οι νεοφυείς εταιρείες.
Η εταιρεία
Η πλατφόρμα λανσαρίστηκε τον Φεβρουάριο του 2015, και τον Αύγουστο του 2015 προχώρησε στον 1ο γύρο χρηματοδότησης, μέσω του οποίου άντλησε κεφάλαια ύψους 350 χιλ. ευρώ. Τον Μάιο του 2016, η εταιρεία επεκτάθηκε στη Θεσσαλονίκη και το Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς άντλησε 1,2 εκατ. ευρώ, μέσω δεύτερου γύρου χρηματοδότησης. Το Νοέμβριο του 2016 λάνσαρε την παροχή υπηρεσίας καθαρισμού, ενώ τον Φεβρουάριο του 2017 η πλατφόρμα μετρούσε, ήδη, περισσότερους από 100 χιλ. χρήστες. Το Φθινόπωρο του 2017, υπήρξε ο τρίτος γύρος χρηματοδότησης ύψους 1,8 εκατ. ευρώ. Ακολούθησε το 2018 η αλλαγή επιχειρηματικού μοντέλου, ενώ τον Ιανουάριο του 2019 η εταιρεία λάνσαρε τον αλγόριθμο instant recommendation βάσει του οποίου σε δέκα λεπτά, ο ενδιαφερόμενος ενημερώνεται για τους 10 κορυφαίους επαγγελματίες στην περιοχή του.
Η πλατφόρμα έχει ιδρυθεί από τον Ανδρέα Γραμμάτη, τον Ιωάννη Πουλουπάτη, το Νίκο Δούνη, την Μυρτώ Χλιόβα, την Αριάδνη Γραμμάτη, τον Αλέξανδρο Φατλέ, τον Αρη Χελά και τον Γιώργο Παπαδρόσου. Yποστηρίζεται από τα κεφάλαια επιχειρηματικών συμμετοχών PJ Tech Catalysts της τράπεζας Πειραιώς και VentureFriends που έχει χρηματοδοτήσει μεγάλο αριθμό start up εταιρειών, μεταξύ των οποίων και η Blue Ground.