Σ ένα νέο σχεδιασμό για τον τουρισμό της περιοχής, προσαρμοσμένο στην εποχή μετά τον κορονοϊό, προχωρά ο Δήμος Αριστοτέλη Χαλκιδικής.
Όπως ανακοίνωσε, παρά τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε ο Δήμος προχωρά σε νέες δράσεις, αρχής γενομένης από τη δημιουργία τουριστικού λογότυπου παραμένοντας όπως σημειώνει χαρακτηριστικά, σε εγρήγορση, προκειμένου να κερδίσει το χαμένο έδαφος στον τομέα του τουρισμού, μετά τις διεθνείς εξελίξεις και την υγειονομική κρίση.
«Κανένας αναπτυξιακός σχεδιασμός δε θα βγει αλώβητος από την κρίση που διανύουμε, αλλά αποτελεί ρητή επιλογή μας η δράση, αντί της μεμψιμοιρίας», ανέφερε ο δήμαρχος Αριστοτέλη Στέλιος Βαλιάνος. Σε συνεχή επικοινωνία με τον τοπικό τουριστικό κόσμο, εστιάζουμε, -πρόσθεσε- στο να αποδώσουμε την “επόμενη μέρα” με τον πιο επωφελή και αισιόδοξο τρόπο. Με βάση το εγκεκριμένο πλάνο τουριστικής προβολής, το οποίο μέχρι την ημέρα επιβολής των περιοριστικών μέτρων τηρούσε στον απόλυτο βαθμό τα χρονοδιαγράμματα των επί μέρους παρεμβάσεων, μεταφέρουμε χρονικά δραστηριότητες προκειμένου αυτές να ενισχύσουν ποιοτικά την επανεκκίνηση».
Στο τουριστικό λογότυπο του, κυριαρχούν το μεσογειακό μπλε- χρώματα του Αιγαίου Πελάγους, δεδομένου ότι η περιοχή αποτελεί κατεξοχήν μεσογειακό προορισμό με «θαλασσινά» στοιχεία.
Χαρακτηριστικό στοιχείο είναι ο ψηφιδωτός κύκλος που ορίζεται από το γράμμα «Α», το πρώτο του ονόματος «ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ», σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Ο Δήμος Αριστοτέλη θα διοχετεύσει το νέο τουριστικό λογότυπο σε όλες τις τοπικές κλαδικές επιχειρήσεις, προκειμένου αυτές να το τοποθετήσουν στις έντυπες και ηλεκτρονικές εκδόσεις τους, αλλά και στις ιστοσελίδες τους. Όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν, θα πραγματοποιηθεί παρουσίαση της φιλοσοφίας για το νέο λογότυπο, το οποίο θα αποτελέσει σημείο αναφοράς όλων των τοπικών σημάνσεων, ώστε από το 2021 να επιτυγχάνεται ομοιομορφία, ισορροπία, καλαισθησία και αναγνωρισιμότητα του τοπικού τουριστικού προϊόντος.