Smartphone
Smartphone
SmartphoneΠηγή Εικόνας: peter agripo στο pexels

Η ιστορία έχει δείξει πως μεγάλη μερίδα καταναλωτών λαμβάνει φουσκωμένους λογαριασμούς ρεύματος επειδή δεν έγινε έγκαιρα καταμέτρηση του ρολογιού.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του economix.gr, η ΔΕΗ επιχειρεί να λύσει το αλαλούμ μέσω εφαρμογής κινητού που ετοιμάζει και με την οποία θα δίνεται η δυνατότητα σε πελάτες να στέλνουν την ένδειξη του μετρητή ώστε να «δικαιολογούν» ή να ενίστανται για το ποσό που καλούνται να καταβάλλουν.  

Μέχρι σήμερα, είχαν σημειωθεί χιλιάδες περιπτώσεις που ο «πέλεκυς» ήταν πολύ μεγαλύτερος από την πραγματική κατανάλωση ρεύματος, δεδομένου ότι ο ΔΕΔΔΗΕ έκανε μήνες να ελέγξει το ρολόι και έτσι ο έναντι ερχόταν ιδιαίτερα τσιμπημένος. Αποτέλεσμα αυτού, οι πολίτες να μεταβαίνουν στα κατά τόπους καταστήματα της επιχείρησης και να διαμαρτύρονται για την κατάσταση και τους υποχρέωνε να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη. 

Πάντως, με την εφαρμογή που θα είναι έτοιμη το αμέσως επόμενο διάστημα, η ΔΕΗ εκτιμά ότι θα αποτρέψει και πιθανές ρευματοκλοπές – δεδομένου ότι θα γίνεται αντιληπτή οποιαδήποτε παρέμβαση.