Την εκτίμηση ότι το σφράγισμα του πολυώροφου πάρκινγκ στην οδό Πολυτεχνείου συνιστά ακόμη ένα πλήγμα για τη λειτουργία του κέντρου της Θεσσαλονίκης, καθώς χάνονται νέες θέσεις οργανωμένης στάθμευσης, απολύτως κρίσιμες για την εξυπηρέτηση κατοίκων, επισκεπτών και επαγγελματιών, διατυπώνει με σημερινή ανακοίνωσή του ο δήμαρχος, Κωνσταντίνος Ζέρβας. Επισημαίνει επίσης ότι ο κεντρικός δήμος θα εξαντλήσει όλα τα περιθώρια, ώστε να δημιουργηθεί νέο υπόγειο πάρκινγκ στην Πλατεία Ελευθερίας, θα ενεργήσει στην κατεύθυνση αξιοποίησης του χώρου στάθμευσης στην Πολυτεχνείου, ενώ παράλληλα θα εξετάσει όλες τις πιθανές άλλες λύσεις. «Λύσεις που σημειωτέον η διοίκησή μας πρέπει να δρομολογήσει από την αρχή, με μηδενική προεργασία» επισημαίνει χαρακτηριστικά.
Λίγους μήνες πριν, προσθέτει σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ότι «η εξέλιξη στην Πλατεία Ελευθερίας, με την εκεί απώλεια 200 σταθερών θέσεων στάθμευσης, που εξυπηρετούσαν πάνω από 1.200 οχήματα καθημερινώς, επιβάρυνε τραγικά την υπόθεση της στάθμευσης. Η αναγκαιότητα δημιουργίας νέων χώρων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης αναδεικνύεται με τρόπο ξεκάθαρο και εμφατικό».
Κατά τον κ.Ζέρβα η Θεσσαλονίκη «χρειάζεται και αξιόπιστα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και ελεύθερους δημόσιους χώρους αλλά και θέσεις στάθμευσης. Στοιχειώδεις υποδομές και αστικό περιβάλλον που απολαμβάνει η πλειονότητα των Ευρωπαίων πολιτών. Σε κάθε ευρωπαϊκή μητρόπολη αξιοποιούνται υπόγειοι χώροι και κτίρια για τη στάθμευση οχημάτων παράλληλα με τη δημιουργία χώρων πρασίνου στο επίπεδο εδάφους. Όσοι ναρκοθετούν αυτήν την προοπτική, με δηλώσεις κι ενέργειες, είτε δεν αντιλαμβάνονται τη φύση και το μέγεθος του προβλήματος είτε επιθυμούν την πόλη εγκλωβισμένη σε ένα καθημερινό κυκλοφοριακό άλγος, χωρίς καμία προοπτική εξέλιξης».
Υπενθυμίζεται ότι το πολυώροφο πάρκινγκ, που βρίσκεται πολύ κοντά στο λιμάνι και τα Δικαστήρια της Θεσσαλονίκης και εξυπηρετούσε εκατοντάδες οδηγούς, είχε μισθωθεί σε ιδιώτη από την Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου Α.Ε. («ΕΤΑΔ ΑΕ») και έκλεισε στις 13 Φεβρουαρίου, αιφνιδιάζοντας ιδίως τους πολλούς οδηγούς που είχαν μηνιαία συνδρομή για τη στάθμευσή τους σε αυτό.