Ο Κώστας Μπακογιάννης έκανε ενδιαφέρουσες ανακοινώσεις από το βήμα του συνεδρίου Συνέδριο για τις Βραχυχρόνιες Μισθώσεις , με τίτλο «The Best For The Guest» τόσο για τη βραχυχρόνια μίσθωση όσο κυρίως για τις αναπλάσεις και τις αλλαγές στην Αθήνα.
Μπακογιάννης: Αποχαιρετίστε τα αυτοκίνητα από το κέντρο της Αθήνας
Γιατί επέλεξε να αναφερθεί στο δεύτερο από αυτό το βήμα, το αφήνουμε…
Επειδή όμως είπε αρκετά και τη πόλη και ιδίως για την κίνηση στην πόλη, έχουμε ορισμένες απορίες και προβληματισμούς…
Μίλησε για προτεραιότητα στους πεζούς, στα ποδήλατα, στα μέσα μεταφοράς και στο τέλος στα αυτοκίνητα. Και είπε ότι θέλει να κλείσει το κέντρο (ιστορικό κέντρο και Πλάκα) ώστε να μην είναι προσβάσιμο από αυτοκίνητα. Κατανοητά αυτά και αναμενόμενα. Αυτό που δεν ήταν αναμενόμενο ήταν ότι ξέχασε την… ηλεκτροκίνηση! Είναι όλα τα αυτοκίνητα τα ίδια, Δήμαρχε; Είναι όλα τα οχήματα τα ίδια, Δήμαρχε; Ηλεκτρικά ποδήλατα, ηλεκτρικά σκούτερ (μηχανάκια), ηλεκτρικά πατίνια, δεν υπάρχουν; Και ποια μελέτη έχει κάνει ο Δήμος Αθηναίων για την ηλεκτροκίνηση, τη φόρτισή τοςυ, τη στάθμευσή τους; Να θέλετε να τα απογορεύσετε συλήβδην, ο Εκολοτζίξ το αποκλείει. Μήπως βιαστήκατε λιγάκι;
Ανέφερε ο Δήμαρχος όμως ότι αναθέτει/ανέθεσε (δεν είναι ξεκάθαρο…) στο ΕΜΠ να εκπονήσει συγκοινωνιακή μελέτη για ολόκληρο το Δήμο ώτσε να φανεί και επιστημονικά τί μπορεί να γίνει – περιλαμβανομένων και συγκοινωνιών και πεζοδρομήσεων. Μήπως αντί να αναθέτουμε μελέτες για πράγματα που δεν μπορεί ο Δήμος να αποφασίσει (συγκοινωνίες και πεζοδρομήσεις σε κεντρικές οδούς) θα ήταν καλύτερο να αποκτήσει η πόλη ολοκληρωμένο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, που είναι και υποχρέωση του Δήμου και αρμοδιότητά του;
Ή μήπως τα είπαμε απλά για να τα καταλάβει ο κόσμος και άλλα εννοούσαμε;
Δεν μας έχει συνηθίσει ο Δήμαρχος σε τέτοιες τοποθετήσεις.
ΥΓ: ϊσως δεν καταλαβάμε καλά αλλά προς το παρόν επιμένουμε στο ρεπορτάζ από την εκδήλωση, καθώς ο Δήμος δεν έχει αναρτήσει ούτε σχετική ανακοίνωση ή ΔΤ, ούτε την ομιλία του Δημάρχου… Αν χρειαστεί, θα επανέλθουμε…