Την προώθηση της εισήγησης στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, για ανάθεση 25 επιπλέον γραμμών του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ, ενέκρινε, στη σημερινή πρώτη του συνεδρίαση, το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ).
Στη διάρκεια της πρώτης συνεδρίασης εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του φορέα για το 2020, ενώ πρώτο και επείγον μέλημα ήταν να “τρέξει” η διαδικασία της συμφωνίας με τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Όπως ανακοινώθηκε, η ανάθεση των επιπλέον γραμμών θα υλοποιηθεί μέσω συμβάσεων που θα υπογραφούν μεταξύ της ΟΣΕΘ ΑΕ και της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης (σε σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ Σερρών, Χαλκιδικής και Κιλκίς), όπως προβλέπεται από τον σχετικό νόμο., ενώ έξι γραμμές του ΟΑΣΘ παραχωρήθηκαν στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης από τον Μάιο του 2019 και ήδη λειτουργούν αποτελεσματικά.
Τόσο ο πρόεδρος του Δ.Σ. Γιάννης Καλογερούδης, όσο και ο διευθύνων σύμβουλος, συγκοινωνιολόγος, Γιάννης Τόσκας, αναφέρθηκαν στην αναγκαιότητα για την υπογραφή της σύμβασης που θα αρχίσει να εξομαλύνει την κατάσταση εξυπηρέτησης των μετακινούμενων με τα αστικά λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη.
Το ΔΣ του ΟΣΕΘ συγκροτήθηκε σήμερα σε σώμα και η σύνθεση του είναι ως εξής:
Πρόεδρος: Γιάννης Καλογερούδης.
Διευθύνων Σύμβουλος: Γιάννης Τόσκας
Μέλη: Φ. Παπαγεωργίου, Αικ. Καρασαββίδου, Θρ. Διαμαντής, Κ. Πάλλας (εκπρόσωπος ΠΚΜ), Ευθ. Φωτόπουλος (εκπρόσωπος δήμου Θεσσαλονίκης, εντεταλμένο εκτελεστικό μέλος), Π. Τσακίρης (δήμαρχος Ωραιοκάστρου, εκπρόσωπος ΠΕΔ-ΚΜ), Π. Μπίλλιας (εκπρόσωπος ΤΕΕ-ΤΚΜ)
Διαβάστε τη σειρά του economix.gr με ρεπορτάζ για τις εξελίξεις στις αστικές συγκοινωνίες