Αυτοκίνητα: Κραυγή αγωνίας από τον ΣΕΕΑ και διευκρινίσεις για τις σχεδιαζόμενες αλλαγές
Η επικοινωνιακή επιλογή της κυβέρνησης να ανακοινώνει μέτρα χωρίς μελέτη, να γίνονται διαρροές από κυβερνητικά στελέχη που μετά ακυρώνονται από άλλα στελέχη, να υπάρχουν πολλαπλά κέντρα (ΥΠΟΙΚ, ΥΠΕΝ, ΥΥΠΟΜΕ) που μιλούν για το ίδιο θέμα αλλά με διαφορετικές προσεγγίσεις και στόχους, έχει δημιουργήσει ένα μίνι κομφούζιο στους καταναλωτές και έχει οδηγήσει σε ανακοπή των όποιων πωλήσεων
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί