Εκτενείς αναφορές στα οδικά έργα, στο σιδηρόδρομο, αλλά και στο φράγμα Πείρου – Παραπείρου, έκανε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, κατά την διάρκεια της ομιλίας του στο αναπτυξιακό συνέδριο που οργάνωσε την Παρασκευή στην Πάτρα η εφημερίδα «Πελοπόννησος».
Ειδικότερα, μιλώντας για το έργο της εθνικής οδού Πατρών – Πύργου, τόνισε ότι «υπάρχει η δέσμευση του υπουργού Υποδομών, Κώστα Καραμανλή, η οποία είναι σαφής, το έργο θα γίνει και μάλιστα θα γίνει όσο το δυνατόν πιο σύντομα και πιο οικονομικά, χωρίς να δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα με τις ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις».
Επίσης, ανέφερε ότι «δεν πρόκειται να επιλέξουμε λύση για την οποία να μην έχουμε προηγουμένως συνεννοηθεί με την Ευρωπαϊκή Ένωση», προσθέτοντας ότι «σήμερα ο υπουργός Υποδομών είναι στις Βρυξέλλες και συζητάει και αυτό το ζήτημα, καταλήγουμε στη λύση και την εφαρμόζουν με ταχύτητα, με στόχο την υλοποίηση του έργου».
Όσον αφορά στον σιδηρόδρομο υψηλών ταχυτήτων είπε ότι «το γνωστό ζήτημα της υπογειοποίησης γραμμής εντός του αστικού ιστού της Πάτρας ακούγεται ωραίο, αλλά στην πράξη έχει μεγάλες τεχνικές ιδιαιτερότητες και το κόστος του είναι ιδιαίτερα ψηλό και ίσως άγνωστο».
«Αυτές τις μέρες», συνέχισε «διορίζονται οι νέες διοικήσεις στον ΟΣΕ, στην ΕΡΓΟΣΕ και μέσα σε τέσσερις μήνες οι δύο αυτοί οργανισμοί θα παρουσιάσουν μία κοινή μελέτη για το θέμα, ενώ θα ακολουθήσει μία διαβούλευση με την τοπική κοινωνία ανοιχτή και εποικοδομητική, αλλά και με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα, γιατί δεν μπορεί να χαθεί άλλος χρόνος και τελικά θα προγραμματιστεί η ολοκλήρωση του έργου σε ‘γέφυρα’ εντός της τρέχουσας και της επόμενης προγραμματικής περιόδου».
Σχετικά με το έργο του φράγματος Πείρου – Παραπείρου, ο Γιώργος Καραγιάννης είπε ότι «στα τέλη του καλοκαιριού έγινε η έμφραξη και είμαστε στην τελική ευθεία για να γίνει επιτέλους το έργο λειτουργικό». Παράλληλα, ανέφερε ότι «είμαστε έτοιμοι να ιδρυθεί η εταιρεία διαχείρισης έργων Πείρου – Παραπείρου, γνωρίζουμε ότι διαφωνεί ο δήμος Πατρέων, αλλά έχουμε απόλυτο σεβασμό σε κάθε διαφορετική άποψη, για αυτό και έχουμε ετοιμάσει και δεύτερο σενάριο, ώστε μέσα από μια νέα εργολαβία να έχουμε τη λειτουργία για τα επόμενα πέντε χρόνια, επειδή η Πάτρα το έχει ανάγκη το έργο, αλλά και επειδή δεν γίνεται να θέσουμε σε κίνδυνο την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση».
Επανερχόμενος στα οδικά δίκτυα, είπε ότι «για τον δρόμο ‘Ακτιο – Αμβρακία στην Αιτωλοακαρνανία περιμένουμε την εξέλιξη του διαγωνισμού ‘σκούπα’ για να ολοκληρωθεί το έργο, αφού μετά τις δικαστικές προσφυγές έχει πάρει το δικαστικό δρόμο». Όπως συμπλήρωσε, «περιμένουμε να βγει η απόφαση από το ΣτΕ και μόλις την έχουμε θα την συνεκτιμήσουμε με όλα τα δεδομένα και θα ανακοινώσουμε άμεσα τις τελικές μας αποφάσεις, διότι ο στόχος μας είναι να έχουμε το συντομότερο δυνατό ανάδοχο, ώστε να ολοκληρωθεί επιτέλους το έργο». Όσον αφορά την σύνδεση της Λευκάδας με το ‘Ακτιο – δυτικό άξονα, είπε ότι «το έργο δημοπρατήθηκε τον Ιούλιο και προχωρούν γρήγορα οι διαδικασίες για να ανακηρυχθεί άμεσα ο προσωρινός ανάδοχος».
Τέλος, όσον αφορά την οδική σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό, ο Γιώργος Καραγιάννης είπε ότι «θέλω να είναι σαφές πως δεν έχουμε εγκαταλείψει την προεκλογική μας δέσμευση» τονίζοντας ότι «έχουμε πει ότι θα το προχωρήσουμε και θα το προχωρήσουμε».