Κώστας Αχ. Καραμανλής
Κώστας Αχ. Καραμανλής
Κώστας Αχ. ΚαραμανλήςΠηγή Εικόνας: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Η ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού θα προχωρήσει ανέφερε ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής κατά την ακρόαση των Επιτροπή δημοσίων επιχειρήσεων, τραπεζών, οργανισμών κοινής ωφελείας και φορέων κοινωνικής ασφάλισης του προτεινόμενου Προέδρου του Δ.Σ. και του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας, Γεωργίου Κωνσταντόπουλου και Κωνσταντίνου Κουτσούκου.

Άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο αλλαγών στον υφισταμένο σχεδιασμό για την ιδιωτικοποίηση του αυτοκινητοδρόμου και τόνισε ότι οι τιμές των διοδίων, όπως αυτές έχουν καθοριστεί από σχετική μελέτη, είναι υψηλές. “Το μέσο κόστος, σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, από 3,5 cents ανά χιλιόμετρο, αυξάνεται σε περισσότερο από 5 cents ανά χιλιόμετρο” σημείωσε, σχολιάζοντας ότι “η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ παρότι τοποθέτησε τους επιπρόσθετους σταθμούς διοδίων, κανένας από αυτούς δεν έχει λειτουργήσει”.

Ως ενδεικτική περίπτωση, έφερε τη διαδρομή από την Ηγουμενίτσα μέχρι το Αρδάνιο, που κοστίζει σήμερα 17,40 ευρώ. Όταν τεθούν σε λειτουργία όλοι οι σταθμοί των διοδίων, η διαδρομή αυτή, με χρέωση 3,5 cents θα κοστίζει 29,10 ευρώ, ενώ όταν η χρέωση αυξηθεί στα 5 λεπτά του ευρώ, το κόστος θα ενισχυθεί σε 41,50 ευρώ. Η μεγάλη αυτή, αύξηση στις χρεώσεις, φανερώνει ότι η μελέτη για τα διόδια έγινε με προχειρότητα.

Ο νέος πρόεδρος του δ.σ. Γ. Κωνσταντόπουλος σημείωσε ότι στόχος είναι να προσδώσει αξία και υπεραξία στην Εγνατία Οδό με κυρίαρχους στόχους την βιώσιμη ανάπτυξη και τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Από την πλευρά του, ο κ. Κουτσούκος σημείωσε ότι η εταιρεία βρίσκεται σε τέλμα.