Στην επόμενη φάση περνάει ο διαγωνισμός για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό, καθώς η Αττικό Μετρό ενέκρινε το πρακτικό της τεχνικής αξιολόγησης.
Έτσι, στη φάση της αξιολόγησης των οικονομικών προσφορών περνούν οι κοινοπραξίες Άκτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy και J&P Άβαξ-Ghella-Alstom, με την τελευταία να έχει το προβάδισμα στην τεχνική προσφορά.
Όλα όμως, θα κριθούν από την οικονομική προσφορά, ενώ υπενθυμίζουμε ότι η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ-Vinci-Siemens δεν είχε δώσει το “παρών” στο διαγωνισμό. Κι αυτό επειδή είχε επικαλεστεί σειρά αβεβαιοτήτων, μεταξύ των οποίων, οι εκκρεμείς προσφυγές στο ΣτΕ κατά του διαγωνισμού, με κυριότερη αυτήν του ομίλου Μυτιληναίος.
Σημειώνεται ότι το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή είναι μήκους 12,8 χλμ. και προϋπολογισμού 1,8 δισ. ευρώ. Περιλαμβάνει 15 υπόγειους σταθμούς (Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημίας, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή).