Η Εθνική Τράπεζα ανακοίνωσε ότι προχωρά άμεσα στην ανταμοιβή των πελατών της που ανταποκρίνονται με συνέπεια στην εξυπηρέτηση των στεγαστικών τους δανείων.
Η επιβράβευση, μεταφράζεται σε οικονομικό όφελος στο τέλος κάθε έτους και αφορά τους πελάτες στεγαστικών δανείων που υπήρξαν έως τώρα συνεπείς στις υποχρεώσεις τους, βάσει των κριτηρίων του προγράμματος.
Η Εθνική είναι η πρώτη τράπεζα που σχεδίασε και υλοποιεί το Πρόγραμμα Ανταμοιβής της συνέπειας των πελατώντης. Με τον τρόπο αυτό αποδεικνύει έμπρακτα ότι αναγνωρίζει την προσπάθεια των πελατών της να ανταποκριθούν στις δανειακές τους υποχρεώσεις μέσα στη δύσκολη οικονομικά συγκυρία των τελευταίων ετών και επιβεβαιώνει την δέσμευσή της ότι δουλεύει συστηματικά για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. Στο πλαίσιο αυτό, οι ενήμεροι δανειολήπτες της Εθνικής Τράπεζας ανταμείβονται με τρείς τρόπους :
– Επιστροφή 5% επί του συνόλου των τόκων που πληρώνουν σε ετήσια βάση. Η επιστροφή αυτή αποδίδεται απολογιστικά τον Ιανουάριο κάθε έτους για το έτος που πέρασε.
– Επιβράβευση 2% επιπλέον όφελος στις καθημερινές συναλλαγές τους μέσω του προγράμματος go4more, σε επιλεγμένες συνεργαζόμενες επιχειρήσεις στους κλάδους Super Market και Πρατήρια Καυσίμων. Το ποσοστό αυτό μεταφράζεται σε πόντους που αποδίδονται απολογιστικά τον Ιανουάριο κάθε έτους, για το έτος που πέρασε.